پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215618
نماينده مجلس: موضوع شهر بلداجي در کميسيون امنيت ملي بررسي مي شود
تاریخ انتشار : 1395/05/04 21:06:38
نمایش : 1263
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي از بررسي و جمع بندي مساله درگيري شهر بلداجي و ارائه گزارش جمع بندي به اين کميسيون و شوراي عالي امنيت ملي خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اردشير نوريان شامگاه يکشنبه در نشستي با امام جمعه، اعضاي شوراي شهر و جمعي از مردم شهر بلداجي با اشاره به درگيري روز سه شنبه هفته گذشته در شهر بلداجي از توابع شهرستان بروجن افزود: هياتي از اين کميسيون مسئول بررسي و تهيه گزارشي جامع از نحوه درگيري و ارائه گزارش به کميسيون امنيت ملي است.
وي بيان کرد: ايران در منطقه پرتلاطم خاورميانه داراي امنيت کاملي است که بايد قدر اين امنيت را دانست و از اقدام هايي که به اين نعمت خدشه وارد مي کند، پرهيز کرد.
وي ادامه داد: بايد اجازه داد تا هر مساله اي که در کشور به وجود مي آيد از طريق مجاري قانوني آن را حل و فصل کرد و نگذاشت تا جريان خاصي از اين رويدادها سوء استفاده کند.
نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر برخورد با افراد مقصر در درگيري بلداجي اظهار کرد: درگيري اين شهر هرچند تلخ و تکدر خاطر مردم استان را در پي داشت، اما از اين بابت که در اين اعتراض ها کلمه توهين آميزي نسبت به نظام و مسوولان شنيده نشد، به خود افتخار مي کنيم.
نوريان خاطرنشان کرد: بررسي همه جانبه درگيري بلداجي از اهميت بسزايي برخودار است، چرا که آسيب شناسي اين موضوع مي تواند از تکرار چنين رخدادهايي جلوگيري کند.
به گفته وي نبايد درگيري بلداجي رخ مي داد، اما اکنون که رخ داده بايد با درايت، حوصله و تعقل هم به حفظ حقوق مردم توجه داشت و هم با رفع نقايص از وقوع چنين حوادثي جلوگيري کرد.
نوريان با دلجويي از خانواده ها و آسيب ديدگان حادثه شهر بلداجي از دستگاه هاي امنيتي و قضايي استان تعيين تکليف هرچه سريع تر وضعيت بازداشت شدگان اين درگيري و ترتيب آزادي بي گناهان را خواستار شد.
هيات اعزامي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با تاکيد رييس مجلس و حکم رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي روز يکشنبه براي بررسي موضوع درگيري بلداجي و برگزاري نشست با مسوولان و مردم منطقه عازم استان چهارمحال وبختياري شد.
اجراي طرح انتقال آب از چغاخور به سفيد دشت نگراني مردم بلداجي را در روزهاي اخير به دنبال داشته که با هشياري مسوولان و همکاري عوامل انتظامي و امنيتي و مردم خطه بلداجي اين نگراني ها تا حدودي برطرف شد.


منبع:ايرنا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html